Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki
Yazar Mesaj
burcu1818
Isınan Üye
Isınan Üye
avatar

Kadın
Yaş : 26 Kayıt tarihi : 30/08/08 Mesaj Sayısı : 93 Nerden : Hobi : astroloji ve BURÇLAR Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Ptsi 01 Eyl. 2008, 11:05

bu dünyadaki en tatlı AKREPsin Sırıtmak
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
kimialonso
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 28 Kayıt tarihi : 01/09/08 Mesaj Sayısı : 1 Nerden : Hobi : formula1 Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Ptsi 01 Eyl. 2008, 12:55

bén oyunculuğunu béğéniyorum bncé çok yakışıyor rolüné tébrik édiyorum. Gülümseme umarım daha çok görürüz...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
MercilesS
Isınan Üye
Isınan Üye
avatar

Kadın
Yaş : 27 Kayıt tarihi : 01/09/08 Mesaj Sayısı : 89 Nerden : Hobi : kitaplar ,pc,,arklar Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Ptsi 01 Eyl. 2008, 13:11

tabiki onu çok sevdiğimi söylerdim onun için hayatımdaki herşeden vz geçebileceğimi söylerdim .ona bnm herşeyim olduğunu ömrümün sonuna kadarda o beni sevmesede belkide tanımasada onuseweceğimi söylerdem.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
s!n£m
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 24 Kayıt tarihi : 31/08/08 Mesaj Sayısı : 2 Nerden : Hobi : teniss oynamak gitar çalmakk yüzmek Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Ptsi 01 Eyl. 2008, 15:38

[/b]Bunlarıı okuduğunu sanmıyorumm ama cesur birine benziyosunn sıkça duyduğun şeylerii söylemicem tarzım diill,söylenmeyeni söylemek tercihimdirr ayrıcaa duruşun seni sen yapıyoo[/i][/u]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
crazyangel
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 21 Kayıt tarihi : 01/09/08 Mesaj Sayısı : 3 Nerden : Hobi : müzik dinlemek Meslek : Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Ptsi 01 Eyl. 2008, 16:59

burak sağyaşarı çok sevdiğimi ve çok tatlı olduğunu söylerdim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
buraqın aşkı
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 21 Kayıt tarihi : 31/08/08 Mesaj Sayısı : 6 Nerden : Hobi : buraqı sevmek Meslek : buraqla ilgili herşeyi araştırmak Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Ptsi 01 Eyl. 2008, 18:52

onu çoq sevDiğimi söyLeyeBiLiRim " BURAK SENİ SEVİYORUM İSTER İNAN İSTER İNANMA AMA ÖYLE BÖYLE DEĞİL GERÇEKTEN ÇOK SEVİYORUM AŞIĞIM SANA BEBİŞİM TRENDY DERGİSİNİ ALDIM RÖPÖRTAJIN VARDI ONU ALDIM"
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bengü
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 26 Kayıt tarihi : 01/09/08 Mesaj Sayısı : 4 Nerden : Hobi : müzik dinlemek Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Salı 02 Eyl. 2008, 12:56

[img][/img]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bengü
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 26 Kayıt tarihi : 01/09/08 Mesaj Sayısı : 4 Nerden : Hobi : müzik dinlemek Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Salı 02 Eyl. 2008, 12:57

seniiiiii çççççççok seviyorummm su dunyada senden basskaaa yakısıklı tanımıyorummmmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bengü
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 26 Kayıt tarihi : 01/09/08 Mesaj Sayısı : 4 Nerden : Hobi : müzik dinlemek Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Salı 02 Eyl. 2008, 12:59

S eviyorum ama kimi
E n tatlı birisini
N asıl anlatsam sana
İlk harflerine baksana
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
bengü
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 26 Kayıt tarihi : 01/09/08 Mesaj Sayısı : 4 Nerden : Hobi : müzik dinlemek Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Salı 02 Eyl. 2008, 13:02

trndy roportajııınnn cok guzeldıııııı vee cok yakısıklı cıkmıssınn
[img][/img][url]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
cansu
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 26 Kayıt tarihi : 02/09/08 Mesaj Sayısı : 8 Nerden : Hobi : voleybol müzil vs. Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Salı 02 Eyl. 2008, 13:12

ya tekkelimeylee
harikasınn başka dicek bişeyy bulamıyorumm
ama bilkii senii çok seven hayranlarından biriyimmm
onagöree[/img]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
esRa<3buraq
Moderatör
avatar

Kadın
Yaş : 25 Kayıt tarihi : 29/08/08 Mesaj Sayısı : 465 Nerden : Sago'mun ve Yalın'mnn oLduğu her yerden (: Hobi : nette takıLmak Rap dinLemek voLeyboL Meslek : öğRénci.. Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Salı 02 Eyl. 2008, 17:13

fLood yapmayın arKadasLar ;)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
stern
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 27 Kayıt tarihi : 30/08/08 Mesaj Sayısı : 1 Nerden : Hobi : müzik dinlemek Meslek : ögrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Salı 02 Eyl. 2008, 18:05

seviyorumm..seviyorumm..seviyorumm..baska söze gerek yok seni seviyorummm..tek istedgm seninle bi kere olsun konusabilmek..
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
yeliz_burak
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 25 Kayıt tarihi : 02/09/08 Mesaj Sayısı : 15 Nerden : Hobi : yüzmek Meslek : ögrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Salı 02 Eyl. 2008, 22:39

burak abı senı cok sevıyorum coktatlısın ...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hastasıyım
Yeni Üye
Yeni Üye


Kadın
Yaş : 25 Kayıt tarihi : 29/08/08 Mesaj Sayısı : 7 Nerden : Hobi : müzik dinlemek Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Salı 02 Eyl. 2008, 22:43

buraaakkkk'ıımmmmm.sana aşığım.çok tatlısın.nolur duy beni.seninle konuşmak istiyorum.yada bi imzalı fotoğrafını çok görme bana.seni çooookkk seviyorrruuuuuummmmmmmmm.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
nur
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 27 Kayıt tarihi : 02/09/08 Mesaj Sayısı : 4 Nerden : kocaeli Hobi : burak sağyaşar:):) Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Çarş. 03 Eyl. 2008, 00:37

blki bunu sana herkes söylüo ama bnm kadr içten söyleyen oldunu sanmıorum bn gerçekten sana aşığım :'(
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
lepiska saclı kısss
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 27 Kayıt tarihi : 03/09/08 Mesaj Sayısı : 1 Nerden : Hobi : ..... Meslek : okuyoo Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Çarş. 03 Eyl. 2008, 01:20

[b]Aslında söylemek istediğim o kadar cok sey olurdu ki öncelikle basta ailem olmak üzere cevremdeki tüm insanların inanmadı halde hayranlıktan öte bi sevgi duydumu...sadece sesini duymanın bile bi yerde yeticeni ve her gece acaba bi gün yüz yüze konusma ihtimalimiz olur mu die düsünürken uykuya daldımı... wuww romantie bagladım kendime inanmıorum Sırıtmak
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
shekersey
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 27 Kayıt tarihi : 03/09/08 Mesaj Sayısı : 8 Nerden : Hobi : seni izlemek ve yine seni izlemek Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Çarş. 03 Eyl. 2008, 04:50

senin için... sana... herşeyimi verebilirmmm... yaaaa offff... offf diorumm yaa... bis sana yazıoruz sende bize yazsan nasıl olur.. bi denesen.. mesela bnden başlayabilirsin.. ya lütfen yaa.... ne olur ki yani...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
shekersey
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 27 Kayıt tarihi : 03/09/08 Mesaj Sayısı : 8 Nerden : Hobi : seni izlemek ve yine seni izlemek Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Çarş. 03 Eyl. 2008, 04:56

senin için... sana... herşeyimi verebilirim... offf yaaa offfff diorum... ya bişi rica etsem... bis sana yasıoruz... sende bize yazsan... olmas mı? bi denesen en azından.. mesela bnden başlayabilirsin...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
esqi
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 26 Kayıt tarihi : 03/09/08 Mesaj Sayısı : 1 Nerden : Hobi : müziq =] Meslek : öqrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Çarş. 03 Eyl. 2008, 10:28

tanıdıqım en datLu sempatiq kumraL =) ❤
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
melekyüzlüm15
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 24 Kayıt tarihi : 01/09/08 Mesaj Sayısı : 26 Nerden : Hobi : müzik dinlemek ,gezmek Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Çarş. 03 Eyl. 2008, 10:37

çok tatlı ve yakışıklı onu çok seviyorumm...bu arada bir dergide sevgilisinin olmadığını söylemiş bu haftadaki duyduğum en güzel haberr...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
hard-candy
Isınan Üye
Isınan Üye
avatar

Kadın
Yaş : 26 Kayıt tarihi : 03/09/08 Mesaj Sayısı : 114 Nerden : Hobi : utkuuyu izlemek Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Çarş. 03 Eyl. 2008, 11:45

seni cookk sefirom bence hande ile yakışıosunuzz Sırıtmak

bitanemm...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
chatlak.suud
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 21 Kayıt tarihi : 03/09/08 Mesaj Sayısı : 1 Nerden : Hobi : Müzik dinlemek,dans etmek Meslek : Moda Tasarımcısı Olmak İstiyor Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Çarş. 03 Eyl. 2008, 13:42

[b][i]burak küçük kadınları sırf senin için iziliyorum ama o sarışın kızı bulursam çok kötü yolucam onu armi seni affetmese haklı bence :evil: :evil: senden hiç beklemezdim hemen sattın armiyi bbu kadarmıydı sevgin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
meLis
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 21 Kayıt tarihi : 03/09/08 Mesaj Sayısı : 4 Nerden : Hobi : qünün 24 saatnde buraqı düşünmek.. Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Çarş. 03 Eyl. 2008, 14:23

burak seni o kadar seviorum ki anlatamam...seni ilk küçük kadınlarda tanıdım..zaten sadece küçük kadınlar dizisini sen ve armi olduu için izliorum..sizin sahneleriniz qelene kadar patlıyorum...senin kadar yakışıklı birini görmedim görememde...seni bi yüzyüze görebilsem varya...ama nerdee.....bi gün eer sennle tanışırsam çok mutlu olurum...zaten 14.bölümde arkilerde izliodur ve görmüştür...eer o şarışın kızı bulursamm gebertirim yhaa...ama sende ayıb ettin onun için neler yaptın ama arkasından onun gözleri önünde kızı öptün...ama arkiler belki armi rüyada görüo olabilir..ama inşallah rüadır..çnkü böle bişi olması imkansız bi olay... :evil: :evil:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
eliff
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 22 Kayıt tarihi : 03/09/08 Mesaj Sayısı : 15 Nerden : Hobi : kitap okumak,fenerin bahçemin maçlarını izlemek Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Çarş. 03 Eyl. 2008, 14:28

benim sölemek istediğim şey Galatasaray Üniverstesinde okumak nasıl bir duygu[img][/img][img]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
.:cansu:.
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 25 Kayıt tarihi : 01/09/08 Mesaj Sayısı : 25 Nerden : sinop Hobi : m?inleme Meslek : ?nci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Çarş. 03 Eyl. 2008, 14:40

gülüşünün değerini bil! ona çok yakıştığını onu çok beğendiğimi söylerdm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
burağğğım
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 24 Kayıt tarihi : 03/09/08 Mesaj Sayısı : 25 Nerden : Hobi : bi sürü Meslek : örenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Çarş. 03 Eyl. 2008, 14:56

hep böle uslu olmasını onu cok sewdimi yakışıklı oldunu sempatik sadık bu dewirde allah seni sahibine bağışlasn derdm keşke seni tanısaydm derdm hiç deilse bi abi olarak haytmda olsaydn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
tatlı kıss
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
avatar

Kadın
Yaş : 24 Kayıt tarihi : 03/09/08 Mesaj Sayısı : 184 Nerden : antalya Hobi : test çözmek,burak&hande,küçük kadınları VE gece gündüzü izlemek Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Çarş. 03 Eyl. 2008, 16:31

bi sevgilisi yoksa handeyi kaçırmamasını
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
eliff
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 22 Kayıt tarihi : 03/09/08 Mesaj Sayısı : 15 Nerden : Hobi : kitap okumak,fenerin bahçemin maçlarını izlemek Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Çarş. 03 Eyl. 2008, 16:43

söylemek istediğim şey nasıl galatasaray üniversitesini kazanmış lütfen beni aydınlatsın çünkü ben galatsaray üniversitesini kazanmayı çok istiyorum AYRICA SANA BAYILIYORUM
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
orqaniq şeqer
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : 25 Kayıt tarihi : 03/09/08 Mesaj Sayısı : 4 Nerden : Hobi : internet okul Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz Perş. 04 Eyl. 2008, 11:20

eVT çokk dddlısn ...Türkiye Turnesine çıksana LüTFnn Gülümseme Gülümseme
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content





MesajKonu: Geri: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
2 sayfadaki 5 sayfası Sayfaya git : Önceki  1, 2, 3, 4, 5  Sonraki

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Burak Sağyaşar Fan Sitesi :: Burak Sağyaşar Bölümü :: Burak Sağyaşar'a Söylemek İstedikleriniz -
Powered by phpBB2® Version 2.0
Copyright ©2000 - 2008, Yetkin Forum Ltd.
Burak Sağyaşar İlk ve Tek Fan Sitesi | www.burakfan.yetkinforum.com

Yetkinforum.com | Müzik ve radyo | Klasik | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Suistimalı göstermek | Kendi blogunuzu yaratın