Burak Sağyaşar Fan Sitesi
Forumdan Yararlanmak İçin Lütfen Üye Olunuz!
Sırıtmak



 
Kayıt OlKayıt Ol  AnasayfaAnasayfa  TakvimTakvim  SSSSSS  Üye ListesiÜye Listesi  AramaArama  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yapGiriş yap  
.:: Burak Sağyaşar Fan En Son Mesajlar ::.
En Son Konular ve Cevaplar
Son Gönderen
Gönderme Zamanı
Paz 05 Ağus. 2012, 12:25
Paz 05 Ağus. 2012, 12:24
Çarş. 01 Ara. 2010, 17:42
Çarş. 06 Ekim 2010, 15:53
Salı 07 Eyl. 2010, 21:34
C.tesi 04 Eyl. 2010, 01:42
Salı 31 Ağus. 2010, 14:18
Ptsi 30 Ağus. 2010, 19:17
Ptsi 30 Ağus. 2010, 18:00
En iyi yollayıcılar
rap_hande (2967)
 
BuRaközqe (2584)
 
İsterdim (2522)
 
brk_dry (2249)
 
DJ_TEHLİKE (2000)
 
JustiN & BuraK <3 (1784)
 
rapper_1923 (1671)
 
Floodcu (1574)
 
ARZU-C (1015)
 
utkuarmi (713)
 



kızlar internet aşkları hakkında ne düşünüonuz?

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek
Sayfaya git : Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
BuRaközqe
Moderatör
avatar

Kadın
Yaş : 24 Kayıt tarihi : 29/08/08 Mesaj Sayısı : 2584 Nerden : :] Hobi : VoLeyboL...GtaR çaLmak...müsik dinLemek..! Meslek : Öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: kızlar internet aşkları hakkında ne düşünüonuz? Cuma 31 Ekim 2008, 20:02

esRa<3buraq demiş ki:
ya zaten aşk saçma biRşey bide tanımadığın insanLa yaşayacakan bu duyguyu daha da saçma oLuyor yane :S

vaLLa aynnen katılıorumm esRacımm...!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
dadlu_angel
Yeni Üye
Yeni Üye


Kadın
Yaş : 25 Kayıt tarihi : 16/11/08 Mesaj Sayısı : 12 Nerden : kocaeli Hobi : yüzmek dans etmek gezmek sinemaya gitmek müzik dinlemek Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: kızlar internet aşkları hakkında ne düşünüonuz? Salı 30 Ara. 2008, 19:12

yha bence bu kadar ön yargılı olmayn tamam her ne kadar güvenilir olmasa da aşk olabiliyosn gerçekten katılıyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
BuraK'M'etaL
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
avatar

Kadın
Yaş : Kayıt tarihi : 05/02/09 Mesaj Sayısı : 139 Nerden : pLüton... Hobi : müziK... Meslek : student... Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: kızlar internet aşkları hakkında ne düşünüonuz? Perş. 05 Şub. 2009, 15:59

hiçbiR şekiLde doğRu oLduğunu düşünmüyoRum...
sonuçta kimse doğRu kimLiğini gösteRmiyo oRda...
hayatım boyunca kimseyLe inteRnette tanışıp konuşmuş değiLim çok yapma ve saçma geLiyoR...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
zeynep yalçın
Yeni Üye
Yeni Üye
avatar

Kadın
Yaş : Kayıt tarihi : 28/01/09 Mesaj Sayısı : 22 Nerden : istanbul Hobi : yazı yazmak,müzik dinlemek Meslek : işim yok Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: kızlar internet aşkları hakkında ne düşünüonuz? Salı 10 Şub. 2009, 13:51

bence internet aşkı die bişi oloamaz zaten ne demişler benim için başkasını terk eden başkası için beni terk edr
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
ARZU-C
Burak Sağyaşar Fan
Burak Sağyaşar Fan
avatar

Kadın
Yaş : 32 Kayıt tarihi : 02/02/09 Mesaj Sayısı : 1015 Nerden : istanbul Hobi : kitap okumak Meslek : ev kızı Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: kızlar internet aşkları hakkında ne düşünüonuz? Salı 17 Şub. 2009, 16:49

bence iyi bir şey değil
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
aşkım_burakkk
Katılımcı Üye
Katılımcı Üye
avatar

Kadın
Yaş : 27 Kayıt tarihi : 17/02/09 Mesaj Sayısı : 220 Nerden : antalya Hobi : eğlencee müzik burak burak burakkkkkkk Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: kızlar internet aşkları hakkında ne düşünüonuz? Perş. 19 Mart 2009, 14:07

herkese katlıyorummm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
__nida__
Çalışkan Üye
Çalışkan Üye
avatar

Kadın
Yaş : 23 Kayıt tarihi : 01/09/08 Mesaj Sayısı : 403 Nerden : ::) Hobi : internette vakit geçirmek bisiklet sürmek müzik dinlemek kitap okumak Meslek : öğrenci Kullanıcı profilini gör

MesajKonu: Geri: kızlar internet aşkları hakkında ne düşünüonuz? Paz 05 Tem. 2009, 16:31

yha insanna önce saçma gelio ama askın insanı nerde yada ne yoluyla bulacağını kimse bilemez bnce
Sayfa başına dön Aşağa gitmek

kızlar internet aşkları hakkında ne düşünüonuz?

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön
2 sayfadaki 2 sayfası Sayfaya git : Önceki  1, 2

Bu forumun müsaadesi var: Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Burak Sağyaşar Fan Sitesi :: Kişisel Bölüm :: Kızlar Kulübü -
Powered by phpBB2® Version 2.0
Copyright ©2000 - 2008, Yetkin Forum Ltd.
Burak Sağyaşar İlk ve Tek Fan Sitesi | www.burakfan.yetkinforum.com

Forum kurma | © phpBB | Bedava yardımlaşma forumu | Suistimalı göstermek | Kendi blogunuzu yaratın